baby never ending story: ape nak buek...

Sunday, October 25, 2009

ape nak buek...

tak tau title pe post kali ni...

just nak share with friends out there pasal my tutle nehh....


da 2 thn da aku jg...bg makan...minum...(minum???)..mandikan...usap2 kepala...
syok gak ader something yg blh buat dikala sunyi...huahuahua...

tp sejak menetap di teluk intan...kadang2 sebulan sekali jer basuh diorg..tak pon tgk ler bl mase aku blk umah ibu...cian...nak lepaskan tp sayang...ingat nak sedekah jer kat kolam SEMESTI...(kolam br buat...beso....)

yg sekor neh....eii...main lg kat kipas pam tu...da kudung da....ilang 3 jari...ahhahha...mcm main mercun plak...

nasib baik ader doktor kat umah...kuikuikui...abg berciter nak jd veterinar...aminnn...

ni br pas ltk ubat...nak baikkan luke jer...bkn blh tumbuh blk jari yg ilang tu....

cian....



ni ler saiz sekarang...memule jg panjang lbh kurang 4 cm jer....

skang ni...

lg panjang dr tapak tgn aku...

tgn aku 'comel' ker dir yg mmg beso???

ntah...

i need your suggestion....

nak trus kan jg dirg smpi ntah bl....

or.....

lepas jer kat tasek memaner....

or....

sumbangkan kat kolam baru SM SAINS TELUK INTAN....

4 comments:

::alwaniamalini:: said...

mai..kalo nak lepaskan kat kolam kat sekolah pon ok gakk..nnt lehla selalu dok tepi kolam main2 ngn dorang hehe..tp kalo dah tukar sekolah, cane?huhu..msti sedih nak berpisah..

maisara my said...

tau tak pe...
pening pk ni...
masalah negara...

my.mastura said...

lepaskan je la kt sekolah tu...dok rumah ibu pon buat seksa diorg je..ko bukan nyer tiap2 minggu balik...diorg tu mandi tunggu ko je...setahun ko x balik, setahun aa x mandi...setahun gak aa diorg duduk dlm air taik diorg tu..x der mana nyer mereka2 di rumah itu (ngan aku2 skali) nk basuhkan utk ko...

lg 1, aku rasa kalau ko letak dlm kolam sekolah tu, mungkin diorg boleh membesar lg...asik besor gitu je aku tgk...

lg 1, aquarium tu dh x der, luas mata memandang skjit depan rumah tu..pas ni, leh kemas lak beskal yg dh x guna tu..buat semak rumah weh...

maisara my said...

aku rs makin byk barang buruk ltk dpn tu ade ler...hahahha

aku mmg paln gak nak ltk ctu...kene gak tanyer org kat sekolah...nanti ler aku try