baby never ending story: orang gilak!!!!

Tuesday, April 5, 2011

orang gilak!!!!

nak citer skit.....last week i went to cimb bank for cash deposit to someone....bkn nak citer pasal cara2 nak cash deposit....

nak citer pasal org gilak!!!

hahaha...sampai2 jer kat bank ngan my hubby, ader sorg perempuan tgh nak masuk duit....so aku tggu ler blakang die.....tetibe dier ngamuk sorg....aku ngan busy body nyer jengah ler....oooo..mesin tak terima duit die...tebal gak aku tgk...mungkin dlm 2 ribu kot......agaknyer da die tension, die bebel sorg2 sambil berjalan keluar...antara ayat yg aku ingat..."stupid bank!!!...wasting my time!!..blablablabla...."amboi...speaking okkk!!...hahaha.

da die blah tu...aku try ler masuk duit aku plak.......

eh......ok je...ape masalah pnn tu......stupid bank or you are stupid????????

No comments: