baby never ending story: geram tp sedih...

Sunday, July 24, 2011

geram tp sedih...

da 3 thn aku mengajar...tak penah2 aku buat gini...tp sbb da geram sgt2.....

arini telah menghalau seorg pelajar keluar dr kelas...lps satu, satu masalah diorg buat....memula tak anto keje...pastu buku ilang...da tau buku ilang, takde tindakan aper2...tak blh nak pk cr lain....nak tunggu cikgu marah jugak....aku geram!!!!!!!!!......"tolong keluar dr kelas sy...awk duduk ler maner2 pon, siap kan keje sy...sy takmo tgk muke awak!!!".....tp dlm ati timbul plak rs bersalah...tp nak bg pengajaran skit kat bdk2.....arghhhhhhh.................

3 comments:

my.mastura said...

ni yg x best biler student ngn cikgu dh kamcing sgt..dia igt cikgu ni mcm kawan2 dia gak..mementang dh friend k fesbuk...jgn bg muka..marah je..jgn guna fizikal dah..kang dia ngadu mak bapak pulak!

maisara my said...

aku da rotan sumer minggu lepas gara2 lewat 5 ari anto keje....mmg satu kelas tu aku rotan...tp yg pnn kat tgn je ler....tp aku ni lepas bantai budak, mudah rs bersalah n simpati..so lps rotan, kire aku cool blk ler...diorg da janji ngan aku, ari isnin, ank trus anto buku latihan +keje yg terbaru aku bg lps kene rotan tu...tup2 arini ader plak sorg tak buat...alasan takde buku...tp tak blh ke pk cr lain tak nak bg cikgu ni bengang...buat le kat kertas lain...eii...aku pon....halau ler...pastu aku da rs bersalah....eiiiii......nasib ler pas rehat td, die dtg anto keje yg da siap n mntk maaf.....ok le skit kot....

maisara my said...

aku rs ni le kelebihan budak sekolah sains...die sedar salah die, dier sedar cikgu tu tgh marah...die akan dtg mntk maaf...sejuk skit ati cikgu...