baby never ending story: cerita ramadhan...

Wednesday, August 17, 2011

cerita ramadhan...

ader satu citer yg aku tak tau nak kategorikan lawak ker atau sedih.....

hari tu, aku tak ingat puase ke berapa....

da siap masak lauk-pauk feberet hubby..(hubby yg masak !!...hehehehe)....pastu kami pon buat ler hotdog 50 biji utk jualan lepas terawikh....(ni bisnes aku n hubby...jual kat asrama...hehehe)....da siap sumer, kami pon dok rileks2 dpn tv sementara tunggu berbuka....

so bl da dgr azan kat tv (azan kl..aku dok tlk intan, biasenyer lmbt 3 minit...), kami pon bgn g dapur nak cedok2 lauk n nasi maner yg patut.....

tiba ler masa hubby bukak periuk nasi...

tiba2....

hubby : eh, mane nasi?????
aku : astaghfirullahalazim...abg, mai mntk maaf...lupe!!!!!
hubby ; aduh..(sambil geleng2 kepala n tergelak...)
aku ; abg, kt mkn le apa2 yg ader dl ek, mai masak nasi jap...pas solat da siap le nasi tu...sorry!!!

smpi ke isyak aku dok gelak ngan hubby aku...cian laki aku...aku mmg ler tak kisah sbb buke tak mkn nasi...sian die..da lal lauk peberet die...

ps: pas dr hari tu, perkara pertama aku buat adalah masak nasi!!!!

No comments: