baby never ending story: penyejuk hati ibu yg tgh demam...

Wednesday, September 28, 2011

penyejuk hati ibu yg tgh demam...

nmpak???!!!....tgh2 demam ni, dpt plak tgk baby..alhamdulillah....

sebenarnyer semalam (selasa, 27/9) aku g klinik swasta jer sbb pasal demam selsema aku yg da seminggu ni...tak baik2...da 2 klinik aku g...so smalam tak thn sgt, ajak hubby lari jap time sekolah, g KLINIK JOTHI...kat tlk intan...so aku citer le pasal demam aku ni...

dr yg cek tu mmg da tau aku preggy...so alang2 die tanyer le:

doktor : baby da tendang ke blm...
aku :takde...(sebenarnyer aku tak tau rs mcm maner....huhuhu..)...
doktor : da 20 minggu...tp tak tendang lg yer...mmm....takpe....jom sy tgk baby....

aku :...(dlm hati...wahhh!!!!>..seronok!!!)

so doktor pon scan, tunjuk la kepala, badan (yg moolat) , tgn , kaki...n jantung....alhamdulillah...anak ibu sihat...

aku bkn pe...sejak demam ni, aku riso gak....ye ler, sbb si kechik kan....insyallah anak ibu kuat!!!

so kuar blk oktor bgtau hubby...

aku : abg, doktor scan td......hehehehe
hubby : buat muke...(cehhh)

da amik ubat sumer, die bg skali scan picture nih...

dlm kete...

hubby : mane gambo???
aku : ehh...nak tgk gak ker??..ingat takmo td...hihihihi

blk klinik, rs sihat plak..sbb dpt tgk anak ibu...weeeeeee

semoga ALLAH mengurniakan kesihatan kepada aku n kandungan...insyallah....

1 comment:

amal said...

dpt tgk baby mmg best kan. wani pon masa keluar darah aritu riau sangat. tp bila dpt tgk baby, alhamdulillah, lega! :)