baby never ending story: cicak lg!!!!!

Monday, October 10, 2011

cicak lg!!!!!


yes!!...pada mane2 yg tak tau...umah aku mmg banyak en n pn cicak!!!..mane tak nyer, umah sebelah ladang sawit, byk serangga....maka gemuk ler cicak2 ni....tension gak...hari2 dok sapu poopoo cicak!!....smpi skang aku terpk kalo anak aku nanti da blh merangkak, jgn le die g kutip...so aku kene sentiase alert!!!!...yess!!!

en suami slalu tgk aku sapu poopoo cicak nih, agaknyer sbb tu ler de buat lastik cicak aritu...beso gile lastik tu...ade le sebesar ibu jari aku yg gemook nih...die kt " kompem kojol le cicak nih..."...hahaha....ape2 la abg...

sebagai percubaan, aritu die lastik sekor....

tp...


ekor je kene!!!!..hahaha...lastik je besa....cetttttt....eii...geli ler aku nak tgk lm2 cicak ni...da le gemuk.....


No comments: