baby never ending story: 23rd week..

Saturday, October 22, 2011

23rd week..

yezza.....minggu ke-23....alhamdulillah aku makin teruja setiap kali baby main tendang2 dlm perut....kadang1 tu rasa sakit...kadang2 tu geli...bl da geli tu, aku tergelak sorg2...hahahah....

n my hubby br dpt rs tendangan anak die ni....sblm ni kalo baby tendang je, aku trus panggil die..suruh rs skali....tp stiap kali tu jugak le baby stop kicking...hikhik...cian ayah....aku da cam da, baby akan kicking time mlm sblm tdo....so time tu ler srh hubby get ready..hehehe...alhamdulillah, die da mule senyum everytime our baby is kicking......

tp....keadaan paling tak selesa bl da masuk minggu 20-an ni adalah....time kedudukan baby kat atas (menghimpit dada) n kat tepi kanan.....kalo kat atas tu, aku akan rs mcm badan penh angin...senak...nak nafas, nak tdo pon tak selesa.....kalo kat kanan tu, rs sakit sgt pinggang nih...duduk tak mampu....kene diri jer....aishh......

skang ni bl tdo malam da kene ade extra bantal....buat lapik blakang, n lapik perut.....br selesa.....

No comments: